Ska spara pengar!

Halloj! Tänkte faktiskt börja spara pengar nu. Det är på tiden att jag gör det, varför?
-Jo, jag spenderar mina pengar fel. Jag tänker alltid "Jag ska inte köpa den tröjan för jag behöver pengarna till något annat" sen nästa sekund går jag glatt till smoothiebaren och köper en smoothie för 50kr, det kan jag väl unna mig? det är ju bara 50kr!!?
Meeeen grejen är att jag gör så hela tiden. Köper massor av mat och godsaker istället för något jag verkligen vill ha.
Så nu ska jag verkligen försöka spara ihop lite pengar, vill kunna köpa en inte allt för dyr systemkamera och en Michael Kors väska♥. Dom två sakerna står högst upp på min wishlist. Skulle även behöva en ny dator, men det får komma sen.
 
Så nu ska jag spara varenda krona jag får och ska även försöka hitta något slags jobb eller liknande för att tjäna egna pengar, vill fort komma in i "arbetslivet" och lära mig att tjäna egna pengar.
 
Puss//Antonia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback