Hollister är inte överskattat!

                                        
 
Först tyckte alla att hollister var en superbra affär med snygga och söta kläder. Alla längtade till att besöka hollister osv. Sen helt plötsligt blev hollister "överskattat" för att flera köpte kläder därifrån. What?
Jag tycker inte att hollister är överskattat, jag tycker fortfarande att dom har snyggare kläder än många andra affärer.
Sen tycker jag även att man ser skillnad på någon som köper ett plagg där ifrån för att "ha köpt från hollister" än en som köper ett plagg för att det föll henne/honom i smaken. Jag köper plagg därifrån för att jag tycker dom är fina, om jag skulle sett samma plagg inne på H&M skulle jag tyckt om det lika mycket och köpt det. Hollister är en bra affär med fina stilrena plagg o många gillar enligt mig.
 
Hur många köper inte kläder från Gina tillexempel? Är GinaTricot också överskattat då?
Ville bara få det sagt, min åsikt om hollister.//Antonia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback