Shopping

Efter skolan åkte jag först hem och myste, det är ju så sjukt kallt ute igen? Fryser hela tiden! Men sedan åkte jag i alla fall till centrum med Ellen för att köpa fler mjukisdressar. (Himla skönt att ha när vi ska till stöten också!) Cubus har fått en en ny vårkollektion, och jag gillar inte färgerna så mycket på dom jag har sett. Och då var i alla fall höstkolllektionen på rea! Så det var ju tur i oturen. Dock fanns det inte byxor kvar :(
 
 
Köpte en grå och en vinröd tjocktröja i alla fall, och en svart i ''vanligt'' matrial. Så himla skönt att gömma sig i en kall dag när man är trött.
 
Kan också passa på att visa lite grejer jag köpte förut som jag har glömt att visa!
 
 
En tröja i college modell som har strass på axlarna och två stycken body splash från Victorias Secret. Vi fick en fråga om vart man kan köpa dom och vi köper våra på affären parelle i farsta centrum. Nu ska jag gå och duscha och krypa ner i sängen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback