Nyårsafton

Min nyårsaftonvar jättemysig. Först åt jag middag med familjen. Efter några timmar kom Ellen hit och vi låg och snackade och det hände lite grejer, så Ellen är inte singel längre ;) Höhö! När det började närma sig tolv gick vi ut och kollade på fyrverkerier och jag fick min nyårskyss. Sen gick vi in och tände min blåa ljus slinga och satte på hög musik och dansade vårt allra fulaste haha! Man tager vad man haver!
 
 
hade faktiskt inte velat spendera min nyårsafton på något annat sätt, den var perfekt. Mysig med dom jag älskar ♥ När klockan blev lite mer så satte vi på en film ''Marley & Me'' och jag har väldigt lätt att gråta till sorgliga filmer så fyfan jag grät mer än vad jag gjort på länge, och Ellen satt  och skrattade åt mig! haha! I alla fall så sov hon här  sen. Somnade runt 6-7 och vaknade väldigt sent dagen efter. Har total vänt mitt dygn! :( 
 
 
Nu ska jag i alla fall fixa mig och åka till farsta centrum med Ellen, ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback