2 spel som är helt omöjliga att tröttna på

Hahaha, inte jag iaf.. Nä men tänkte visa två spel som jag dagligen kör, haha. Jag tröttnar ALDRIG och är lite beroende av dom, haha. Dessutom är det barnspel, wtf?? //Antonia
Nummer 1. Sea Stars
Okej, det här måste vara det spel jag är mest beroende av! Man ska i princip fånga mynt och akta sig för "maneter" haha.. sen finns det olika missions som man kan försöka klara osv. Dom flesta tycker nog att detta spel är skittråkigt.
 
Numer 2. Rat on a snowboard
I det här spelet ska du ed hjälp av fingret trycka på skärmen för att få råttan att "hoppa" på olika föreål so stubbar, granar osv, då får du poäng men om du inte hoppar och åker in i något av föremålen slutar spelet. Asså haha, att jag ens tycker det är kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback