Mina favoritparfymer

Studiedag idag. Är lite halvsjuk med ont i huvudet idag, så därför kommer jag ha massa tid till bloggen idag. Får se mot kvällen om jag mår bättre och hittar på något då.
 

 

Här är mina absoluta favoritparfymer just nu! Alla är faktiskt kändisparfymer, det vill säga, gjorda av kändisar :)
 
 
1. Heat Rush av Beyonce
 
Heat Rush är en fruktigt mjuk blommig doft. Värm dig med en droppe vätska solskenet. Noterna innehåller feminina orkideé, brasilianska körsbär och sensuella musk.
 
(Direktlänk till parfymen)
 
 
2. Go Red av Carolina Gynning
 
En bubblande, provokativ och feminin doft! Carolina Gynning Go Red är en fräsch doft som fungerar både dagtid och kvällstid. Doften öppnar med en bukett av friska gröna citrusnoter med ett rent blommigt hjärta. Doften utvecklas därefter i hjärtat till en silkeslen, mjuk, skir och feminin doft. I basen finner man en mild bris av mysk och vanilj.
 
(Direktlänk till parfymen)
 
 
3. Curious av Britney Spears
 
Beskrivning - Oemotståndlig somrig blandning av magnolia från Louisiana, gyllene päron och daggig lotus möter här fräscha element av tuberos, stjärnjasmin och cyklamen. Doften rundas av med djärva inslag av sandelträd, vanilj och dominant mysk. "Curious" är beroendeframkallande, nyfiken och sensuell.
 
(Direktlänk till parfymen)
 
Alla parfymer luktar verkligen helt stört gott, så jag tycker verkligen ni ska ta och prova dom :)
 
 
//Nelly
 
 

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; tack söt :)
från HM typ 299 tror jag :)

2012-09-10 @ 15:11:28
URL: http://cassandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback