Mina hårprodukter

 
Hela jag är en liten torrboll och hade väldigt torrt och risigt hår, jag klippte mig flera gånger i onödan eftersom jag trodde håret var sliten, men sen insåg jag att det bara var väldigt torrt. Sen dess har jag provat massor av olika schampon, balsam och andra produkter för att få bort det men inget har hjälpt. 
 
Sen provade jag den här serien för torrt hår, från Yves Rocher. Schampo, Balsam, inpackning och en kräm jag sätter i efter att jag har tvättat håret. Jag försöker tvätta håret så sällan som möjligt (Behövs inte så ofta) Och använder då schampo, balsam sen fuktkrämen. Och inpackningen kanske varannan dag. Och det har blivit så sjukt mycket bättre och friskare.
 
 
//Nelly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback