''Ny'' dator

Åh är så glad! Har äntligen fixat min gamla laptop. Den behövde en ny laddningsladd så idag köpte jag det, så nu sitter jag här med min älskling. Den är inte normalstor, den är mini! Jättesöt! Dock är den ca tre år gammmal haha, så den är inte super high tech, och det är MASSA gamla bilder osv på den. Hur kul som helst att kolla igenom! Är jätteglad! Förut har jag varit tvungen att använda mammas stationära. I alla fall så kommer jag kunna blogga lättare nu, eller ja snart. När den blivit snabbare!
 
Nu har jag precis duschat och tagit en god body lotion. På med mina supermysiga tofflor och lagt mig i sängen för att  kolla på lite serier. Skön fredag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback