Dagen

Hej finisar! Kom just hem, är så sjukt trött. Vi hade halvdag idag i skolan, så Jag, Antonia, Ellen och Maggie åkte och hämtade badkläder och drog till Julia. Dock skulle hon till stallet och jag och Antonia fryste som tusan och påväg hem till Julia igen kändes som en evighet (jag och Antonia gick själva för , haha vi trodde vi hade gått vilse, det var enormt kallt, väldigt mörkt och vi hade ont i benen. Tillslut kom vi fram, kändes som att mitt liv fått en ny mening, efter några timmar kom tjejerna och vi badade jacuzzi. Hur mysigt som helst! Nu ska jag ta en dusch, och lägga mig i min säng och kolla på portkod 1321. Bra avslut på dagen!♥
 
Vi tog tyvärr inga bilder, Ångrar det. Så jag lägger in lite fina bilder från weheartit istället. 
 
31dbc229002407334f833270_large
Faf34024f2db11e182c522000a1cdf5f_6_large
Paper-bampw-black-and-white-blackampwhite-favim.com-536421_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback