Vad jag fick i julklapp/shopping - Nelly

''Kan ni göra ett inlägg och visa vad ni fick i julklapp?''
 

Jo absolut. Jag gör ett för mig nu så ber jag Antonia göra ett också. Det här är iallafall grejer jag fått av min familj och vänner och även några saker jag köpt innan/efter jul. Bilderna är inte så bra men om det är något ni vill se närmare eller något annat så är det bara att kommentera.
 
 
Ögonskuggspalett med svarta/gråa nyanser, concealer som tar bort finnar och luktar mint, återfuktnings spray som får sminket att hålla, solpuder och rouge, läppglans, ögonbrynspenna, eyeliner, svart och guld kajal, svart kajal, läppbalsam från the body shop, highligter, en till rouge, ögonbrynspenna och lifter, mineral primer för ansiktet, the nagellacks glitter. Svart lös ögonskugga, och en puderborste.
 
 
Värmeskydd för håret, trosor, handkräm,  ögonkräm, ansiktsvatten, 2 dusch krämer och 2 bodylotions.
 
 
En skitmysig morgonrock och en till morgonrock som är mer silkesaktig. Och en marc jacobs väska som det kommer bättre bild på!
 
 
2 prydnadshjärtan som jag ska hänga på vägggen, lite olika ljus, en planeringstavla och en grym ansiktsmask från lush.
 
 
2 mineralfomdations (olika färger), 2 lypsyl, hårspray, lipplumper, concealer som är som en penna, någon grej som tar bort finnar, mascara, 2 nagellack och krämögonskugga.
 
 
Jättestor nessecär
 
 
2 Usa kuddar och en Usa filt.
 
 
1400:- , ett halsband, massa choklad, en aromalampa, och tre vasgrejer till den från Yankee.
 
 
En till bild på min älskade marc jacobs väska!
 
 
En knallblå stickad tröja.
 
Sen har jag köpt en till tröja som ligger i tvätten och ett par jeans som jag har på mig nu, så det kommer upp en annan dag, hoppas ni hade en bra jul och fick fina saker ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback