Nyårslöften!

Tänkte tipsa om lite olika nyårslöften som man kan lova sig själv till nästa år. Ofta brukar nyår kicka igång en och man får en nystart i livet ungefär. Så det kan vara ganska skönt att hitta nya mål att försöka nå.
 
♥  Jobba mer i skolan
♥  Börja träna
♥  Sluta slösa pengar
♥  Sluta bry mig om vad andra tycker
♥  Börja äta mer hälsosamt
 
Jag själv vill verkligen komma igång med träningen och sluta med alla sötsaker (dock kommer jag aldrig sluta helt med godis, läsk osv. men kommer inte äta det hela tiden heller). Sen finns det även mycket annat jag vill ändra på med mig själv men det tar jag inte upp nu.
Pusspuss, lycka till
 

Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

Låter som bra löften! :)

Svar: Hihi tacktack, jag måste bara hålla dom nu ;) hihi!
nellyochantonia.blogg.se

2012-12-04 @ 20:39:15
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback