mysbelysning

Såg nu att jag glömde publicera vad jag gjorde i fredags kväll. Men jag myste lite hemma sen åkte jag och Ellen hem till Angela och sov där. Det är så kul att jag börjat träffa henne igen! Vi gick i samma klass 1-5an!

Idag har jag i alla fall gått runt hemma i mjukisbyxor och osminkad. Det är så underskattat! Jätteskönt! Sen har jag också satt upp en ljus slinga i mitt rum, fixat om hela mitt sminkbord, städat hela rummet... Kan visa lite bilder på hur det ser ut nu!

Den lilla "lyktan" gjorde jag sjukt enkelt genom att ta en gammal vas jag hittade som jag tyckte var sjukt fin som passar mitt rum, och stoppade i sand och sen ett tjockt ljus.


Kommentarer
Postat av: jag

Fett snyggt!

2012-12-18 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback