Mina närmaste vänner!

Tänkte skriva lite om mina närmaste vänner som jag umgås (haha "umgås") med varje dag.//Antonia
Nelly: Nelly betyder otroligt mycket för mig. Vi har kännt varandra längst av mina vänner i Stockholm och det är tack vare henne jag lärde känna alla andra. Nelly har bästa humorn ever och man har alltid superkul med henne, dessutom kan man även trotts det prata deep talk med henne och hon förstår en sjukt bra. Vi båda delar många intressen och vi har inte haft tråkigt en enda dag tillsammans. Älskar dig!
Maggie: Maggie (Magdalena) är min bästis. Hon är sjukt livlig och alltid glad. När man är med henne så har man alltid någon att skratta åt eftersom hon alltid bjuder på sig själv, haha! Dessutom förstår hon alla mina problem och vi kan prata i timmar om allt möjligt, vi har en massa hemlisar tillsammans, hihi. Tyvärr har vi kommit ifrån varandra lite men vårat band tillsammans kommer aldrig spricka. Jag älskar dig!
 
Julia: Julia är en himla sprallig och glad person, hon livar lätt upp en ifall man är ledsen och hennes kramar är alltid kärleksfulla :). Vi har alltid något att prata om och man vet att hon kan hålla en hemlighet. Hon finns alltid där för en och man vet att man kan prata med henne när som helst. Hon vågar också säga vad hon tycker rakt ut istället för bakom ryggen vilket jag tycker är as bra. Älskar dig!
 
Ellen: Ellen är nog världens gulligaste tjej. Hon fokuserar alltid på det possitiva och skrattar åt allt möjligt. Hon får alltid alla att le och är alltid glad. Ellen är väldigt omtänksam och tänker på alla andra, hon är absolut inte snål. Vi brukar ofta sitta och dela drömmar med varandra, allt från våra drömkroppar till våra drömhus. Dessutom är llen så dr perfekt blod och lite små dum ibland på ett väldigt gulligt sätt, hihi! Älskar dig!
Moa: Moa är väldigt speciell av sig, från utsidan verkar hon som en lugn och sansad person men när man lär känna henne så visar hon sin galna personlighet, haha! Vi två har alltid kul och skrattar mycket med varandra, oftast åt några konstiga ljud vi får till, haha! Hon är superhärlig och har dom perfekta ögonbrynen, verkligen!! Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: ellen

Fy fan vad jag älskar dig! :* Antonia: e speciell! Hon har intressanta tankar och delar dem med alla! När man mår dåligt tipsar hon en så man mår braoch börjar tänka på ett annat sätt! Hon e jävligt rolig och har en stark vilja! Hon tänker ofta på sina vänner innan sig själv! Första dagen jag var med henne gick jag hem med ett stort leende på läpparna! Älskar dig sjukt gmn!:*<3

Svar: Awww!! vad glad jag blir asså! du är så jävla härlig Ellen! ;*** älskar dig såå mycket asså !! <3<3<3
nellyochantonia.blogg.se

2012-12-03 @ 20:12:26
Postat av: Anna

kände mig dissad där alltså :(

2012-12-03 @ 20:48:20
URL: http://annaxelsson.devote.se
Postat av: Anna

kände mig dissad där alltså :(

Svar: Nej gud! du ska verligen inte känna dig dissad! Du vet hur mycet jag älskar dig!! :* varför jag inte skrev om dig var för att jagville skriva om de vänner jag umgås med mest och så, eftersom dom ofta kommer med i bloggen och då ville jag att folk skulle få veta vilken relation jag har till dom osv! du får inte tro att du inte är en nära vän för du vet hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig <3<3<3
nellyochantonia.blogg.se

2012-12-03 @ 20:48:24
URL: http://annaxelsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback