Min fredag och lördag.

Hej sötnosar! Min bloggapp är typ helt knäpp så har inte kunnat blogga så enkelt. Kan börja med att berätta om igår. Lite senare så mådde jag mycket bättre så jag började fixa mig och blev upphämtad av Ellen. Vi drog hem till Julia som fyllde år så vi åt middag och hade massa tjejsnack och annat bus! haha! Kom hem ganska tidigt, vid 12 - tiden och duschade och myste lite i sängen innan jag somnade. Tyvärr tog varken jag eller Antonia några bilder.
 
 
Just nu
 
Sen idag då? Jag vaknade rätt tidigt, slöade lite. Innan jag fixade mig och Ellen kom hit. Vi har planerat lite, snackat och spelat massa pangpang spel på hemsidor ;) haha! Nu är jag igentligen lite sen men ska gå iväg till min   mammas kille Thomas som fyller år. Han har bjudit hem massa gäster så jag ska vara lite social där. Sedan ikväll ska jag förmodligen hitta på något med Ellen och Angela! Puss ha en bra lördagskväll nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback