5 saker jag är bra på!

Skrev för inte så länge sedan ett inlägg om 5 saker jag inte är bra på, så nu tänkte jag göra tvärt om och skriva 5 saker jag är bra på. haha!
 
1. Lyssna - Älskar att lyssna på andra och ha deeptalk osv. fått höra från mina vänner att jag är jättebra på att lyssna och komma med små råd emellan raderna.
2. Baka sockerkaka - dock är det typ den ända jag kan baka, haha!
3. Komma i tid - Jag vet alltid vad klockan är och hur lång tid jag tar på mig på tex morgonen. Kommer alltid i tid.
4. Uppmärksamma saker - Det kan vara allt från meningar till vad min bästavän hade för kläder första gången vi träffades, uppmärksammar saker och kommer sedan ihåg dom länge.
5. Lura folk - Nu ska ni inte ta det här fel, när jag "ljuger" och folk går på det så berättar jag alltid en stund efteråt att jag lurade dom, jag fick tex. mina kompisar att tro att jag hade dödat en bebis en gång, haha! Dom blev lättade när jag berättade sanningen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback